Komik Ini

My Photo
Komik Al-Fityan | Hasil garapan pena pelukis dan penulis muda Bumi Kinanah. Merupakan antara satu wacana dakwah Islami yang diadun dalam bentuk yang lebih kreatif dan inovatif. [Peringatan] Segala hasil karya di dalam blog ini adalah hakcipta komuniti ini. Anda dilarang untuk mengambil mana-mana kandungan yang tersiar di sini tanpa izin mereka yang berkaitan. Sebarang kemusykilan, sila hubungi pihak admin di alamat: alfityan[dot]moderator[at]gmail [dot]com

07 Mac 2010

PROMOSI TEMPAHAN T-SHIRT EKSLUSIF KOMIK AL-FITYAN KINI BERLANGSUNG!

T-Shirt Siswa


T-Shirt Siswi (warna sebenar adalah HITAM)


Untuk makluman semua, krew al-Fityan dengan sukacitanya membuka tempahan 'T-Shirt Komik al-Fityan' kepada semua siswa-siswi al-Azhar dan Perubatan. Untuk yang berminat membuat tempahan, anda boleh melakukannya dengan menghantar butiran peribadi seperti:- Nama penuh, cawangan/kuliah, nombor telefon,saiz anda yang dikehendaki dan alamat emel anda kepada:- alfityan.moderator@gmail.com.

Harga T-Shirt sekitar LE 35 - LE 38 (harga sebenar akan dimaklumkan kemudian).

Anda boleh membuat pembayaran dan mengambil T-Shirt tempahan anda di tapak gerai al-Fityan ketika Muktamar Sanawi PMRAM nanti melalui mana-mana krew al-Fityan di sana.

Cetakan adalah terhad. Siapa cepat dia dapat!

Tiada ulasan: