Komik Ini

My Photo
Komik Al-Fityan | Hasil garapan pena pelukis dan penulis muda Bumi Kinanah. Merupakan antara satu wacana dakwah Islami yang diadun dalam bentuk yang lebih kreatif dan inovatif. [Peringatan] Segala hasil karya di dalam blog ini adalah hakcipta komuniti ini. Anda dilarang untuk mengambil mana-mana kandungan yang tersiar di sini tanpa izin mereka yang berkaitan. Sebarang kemusykilan, sila hubungi pihak admin di alamat: alfityan[dot]moderator[at]gmail [dot]com

07 Ogos 2011

Salam Ramadhan Al-Mubarak Daripada Krew Al-Fityan PMRAM


Alhamdulillah segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam yang telah menjadikan bulan suci Ramadan sebagai bulan yangg penuh barakah dan kemuliaan. Selawat serta salam semoga tetap tercurahkan kepada junjungan kita Rasulullah saw beserta keluarga dan segenap sahabatnya serta seluruh kaum Muslimin yg mengikutinya.

Marilah kita bertakwalah kepada Allah dan ketahuilah sesungguhnya bulan ini adalah bulan yang mulia dan agung. Allah SWT telah mewajibkan kita agar berpuasa di bulan ini dan mendirikan solat pada malamnya untuk beribadah .

Semoga kita bersama memperoleh keutamaan di bulan Ramadhan tiap kita dapat menjaga perbuatan dari yang terlarang dan giat mengerjakan amal-amal keutamaan sebagai wujud bakti kita kepada Allah SWT.Semoga amalan-amalan kebaikan dan ibadah kita diterima oleh Allah SWT serta diampuni dosa-dosanya yg telah lalu amin!

Salam Ramadhan daripada kami warga kerja Komik Alfityan PMRAM.

Tiada ulasan: